فروش اینترنتی انواع مبلمان اداری

ارائه دهنده انواع مبلمان اداری، تجهیزات اداری، میز و صندلی اداری و ...

فروش اینترنتی انواع مبلمان اداری

ارائه دهنده انواع مبلمان اداری، تجهیزات اداری، میز و صندلی اداری و ...

فروش اینترنتی انواع مبل اداری شرکتی، انواع صندلی اداری، کنفرانس، اپن و ... ، ست میز و صندلی، فایل و کتابخانه و هر آنچه در یک محیط اداری نیاز خواهید داشت ب بهترین قیمت و مدل های ترند روز در بازار

  • ۰
  • ۰

مبل شرکتی خوبه یا کارگاهی سوالی که قرار هست در ادامه این مقاله به اون پاسخ داده بشه و سوالاتی از این قبیل! اگز شما هم به دنبال جواب این سوال هستید بهتره این مقاله رو تا انتها مطالعه نمایید. قبل از ‍‍‍پرداختن به تفاوت مبل شرکتی و کارگاهی بهتر است کمی در رابطه با ماهیت هر یک از انواع مبل شرکتی و کارگارهای و به طور کلی این که چه ویژگی هایی دارند صحبت کنیم و سپس به سراغ مقایسه کردن این دو محصول و فهمیدن این که تفاوت مبل شرکتی با کارگاهی در چیست برویم، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید؛

مبل شرکتی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه به فضای رسمی‌ای که در محیط‌های اداری و شرکتی وجود دارد می‌توان گفت تعریف وسایلی همچون مبل برای این اماکن نیز چارچوب خود را داشته است و نسبت به مبلمان منزل رسمی‌تر هستند. بنابراین بهتر است تا با درک این موضوع به خرید مبلمانی متناسب با فضای کاری خود پرداخت.
لازم است بدانید مبلمان شرکتی شامل میزهایی مجزا برای مدیریت، کنفرانس، منشی، کارمندان، صندلی‌ها، نیم‌ست و… با توجه به فضایی که در اختیار است می‌باشد.

معرفی انواع مبل شرکتی

انواع مبل شرکتی را می‌توان با توجه به محل قرارگیری آن و نوع استفاده‌ای که از آن می‌شود در دو نوع نیم‌ست رسمی و نیم‌ست راحتی نام برد. البته این دسته از مبلمان از لحاظ سبکی که در آن ساخته شده‌اند نیز متفاوت هستند و اغلب می‌توان آن‌ها را در دو سبک کلاسیک و یا مدرن و مینیمال مورد استفاده قرار داد.

کاربرد هریک از این دو نوع مبل ها با یکدیگر متفاوت بوده و بنابر همین موضوع در محیط‌های گوناگونی نیز جای می‌گیرند. به طور مثال اگر شرکتی دارید که افرادی متعدد در آن رفت و آمد دارند و جلسات رسمی در آن برگزار می‌شود بهتر است از نوع مبل شرکتی رسمی استفاده نمایید. اما اگر شرکت دارای فضایی استارتاپی و محیطی دوستانه است و آسایش و راحتی پرسنل موضوع مدنظر شماست می‌توانید نسبت به خرید مبل شرکتی راحتی اقدام نمایید.

تفاوت مبل شرکتی و کارگاهی + مبل شرکتی بهتره یا کارگاهی

 

در ابتدا از ویژگی های مبل شرکتی گفتیم و اشاره کردیم که این سبک از مبلمان بیشتر در محیط های اداری و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد. اما در واقع فرق مبل کارگاهی با شرکتی اساسا در نوع ساخت آن ها نهفته و مبل های شرکتی پروسه ساخت متفاوت تری را نسبت به مبل کارگاهی دارد. مبل شرکتی توسط یک شرکت و با استفاده از دستگاه های با تکنولوژی بسیار بالاتری ساخته می شود و استحکام و کیفیت بالاتری نسبت به مبل کارگاهی دارد. از طرفی شما با یک کمپانی بزرگ دارای برند طرف هستید که بازار هدف به نسبت بزرگتر و اهداف بلندتری از ساهخت مبلمان دارد.
مبلمان کارگاهی معمولا در کارگاه های تولیدی با تعداد سرمایه گذاران و تعدادی استادکار تولید می شود که بازار محدودتری هم دارند. این قضیه در مبل شرکتی متفاوت است و تعداد نفرات بالاتری روی کیفیت و فروش محصولات کار میکنند. البته منظور این نیست که مبلمان کارگاهی کیفیت مناسب را ندارد بلکه هردو می توانند از جهاتی مناسب باشند و این به سلیقه و انتخاب شما و همچنین فضای مد نظرتون بستگی دارد.

از دیگر تفاوت مبل شرکتی و کارگاهی

پس تا اینجا متوجه شدیم که فرق مبل شرکتی با کارگاهی در نوع ساخت آن ها است و البته از یک جنبه دیگری هم می توان فرق مبل شرکتی و کارگاهی را بیان کرد و آن ها داشتن برند تجاری است. در واقع زمانی که شرکت های تولید این محصول را تولید می کنند با برند شخصی خود آن را روانه بازار فروش می کنند و شما با نام های مختلفی در بازار می توانید اقدام به خرید مبلمان شرکتی نمایید، اما مبل های کارگاهی اصولا برند خاصی ندارند. (البته ممکن است با یک نام تجاری خود را معرفی کرده باشند.)

 

بهترین برند مبل شرکتی برای محیط اداری

با توجه به نوع کاربردی که مبلمان اداری و شرکتی دارند و ممکن است در طول روز افراد بسیاری در ساعات طولانی آن را مورد استفاده قرار دهند، بهتر است این مبلمان را از لحاظ کیفیتی مورد بررسی قرار دهید.
همچنین نکته مهم دیگر در باب انتخاب مبل شرکتی توجه به این است که این مبلمان قرار است چندین سال مورد استفاده باشند پس کیفیت محصول بسیار حائز اهمیت است. بهترین انتخاب برای این نوع از مبلمان علاوه بر کیفیت باید از استحکام و مقاومتی بالا برخوردار باشد تا در بازه‌ی زمانی کوتاه و در اثر استفاده‌ی مکرر نیازمند تعمیر و تعویض اجزا نباشد.

زمانی که به بازار برای خرید مبل شرکتی مراجعه نمایید با انبوهی از برندهای مبل شرکتی رو به رو خواهید شد و باید بین آن ها دست به انتخاب بزنید و یکی از آن محصولات را خریداری کنید؛ قبل از خرید بهتر است به نکاتی که در ادامه ذکر خواهیم کرد توجه کنید تا بتوانید یکی از بهترین محصولات را از میان برندهای مبل شرکتی انتخاب و خریداری نمایید.

چه نکاتی را در خرید مبل شرکتی باید در نظر بگیریم؟

اولین نکته‌ای که لازم است تا در انتخاب و خرید مبل شرکتی به آن توجه داشته باشید این است که مبلمان تهیه شده براساس نیاز شما طراحی شده باشند. این موضوع می‌تواند شامل مواردی از جمله فضایی که شما در بردارید، نوع سبکی که مناسب شما، فضا و حیطه کاری که در آن مشغول هستید، تعداد کارکنان، ارباب رجوع و یا مهمانانی که ممکن است داشته باشید و فرهنگ سازمانی شما باشد.
برای خرید میز و صندلی‌های اداری نیز به استاندارد بودن طراحی آن دقت کافی داشته باشید زیرا قرار است حداقل 8 ساعت از آن استفاده کنید. بنابراین حتما مدل انحنای پشتی آن را بررسی نمایید و به انتخاب صندلی‌هایی دست بزنید که دارای انحنایی به شکل S باشند.

در خرید مبل شرکتی به جنس پارچه آن نیز توجه داشته باشید. پارچه‌ای را برگزینید که با رنگ و فرهنگ سازمانی شرکت شما هم‌راستا باشد. کیفیت و دوام داشته باشد و با یا با نشستن برای طولانی مدت روی آن ایجاد چسبندگی و تعریق نکند.
قسمت نشیمن این مبلمان را هم به نحوی انتخاب کنید که بیش از اندازه نرم و یا سفت نباشد. کیفیت چوب به کار برده شده در ساخت این مبلمان را نیز از لحاظ عدم ایجاد صدا در هنگام نشست و برخاست و یا جابجایی روی آن مورد بررسی قرار دهید. زیرا ایجاد صدا در حضور مهمانان و یا در هنگام تشکیل جلسات رسمی جلوه‌ی خوبی نخواهد داشت.
این کار را با نشستن و جابجا شدن روی مدل انتخابی خود انجام داده و بررسی نمایید. همچنین مبلمان را از جنسی انتخاب کنید که بیش از اندازه سنگین نباشند و امکان جابجایی آن‌ها در مواقع لزوم انجام پذیر باشد.

چیدمان مبلمان شرکتی

 

برای چیدمان مبل شرکتی لازم نیست حتما از اصول و قواعدی خاص پیروی نمایید. این امر را می‌توانید با توجه به فضای موجود و نوع کاربری که برای این نوع از مبلمان درنظر دارید به انجام برسانید. اگر شرکت شما از فضایی رسمی برخوردار است می‌توانید چیدمانی به شکل مربع که نظم و قاعده را یادآور می‌شود برای این فضا درنظر بگیرید. استفاده از میز عسلی در کنار هریک از این مبل‌ها نیز می‌‌تواند امری هوشمندانه باشد.البته سلیقه خودتان در چیدمان مبل ها را دست کم نگیرید!
در صورت برخورداری از فضایی دوستانه در شرکت نیز می‌توانید آن‌ها را به صورت گرد چیده و از یک میز وسط برای پذیرایی و یا قرار دادن وسایل دیگر استفاده نمایید. با تمام این تفاسیر آنچه مدل چیدمان مبل شرکتی را در فضای شما تعیین می‌کند فضای در دسترس شما و همخوانی مدل چیدمان آن با سایر وسایل موجود در اتاق موردنظر است.

قیمت مبل شرکتی و مبل کارگاهی

درمورد قیمت مبل شرکتی و همچنین قیمت مبل کارگاهی نمی‌توان به وضوح به مبلغی تعیین شده اشاره داشت. زیرا این موضوع می‌تواند با توجه به نوع مبل استفاده شده متفاوت باشد. این تفاوت قیمت شامل سبک مبلمان انتخاب شده، تعداد آن‌ها، چوب استفاده شده در ساخت مبلمان، پارچه انتخابی شما و یا برندی که مبل شرکتی خود را از آن تهیه می‌کنید، می‌شود.
با مراجعه به بخش فروشگاه اینترنتی قصر چوب می توانید از قیمت های به روز شده تمامی محصولات اعم از قیمت مبل شرکتی راحتی، صندلی اداری، مبل کارگاهی، میز اداری، میز مدیریت و … مطلع شوید و همچنین به صورت مستقیم اقدام به خرید اینترنتی این محصولات نمایید.

مزایای مبلمان شرکتی به مبلمان کارگاهی چیست؟

 

جدا از تفاوت مبل شرکتی و کارگاهی بهتر است که مزایا برتر مبلمان شرکتی را بشناسید، اینگونه بهتر می توانیم بفهمیمم که مبل شرکتی بهتره یا کارگاهی و بین این دو کدام را باید انتخاب کنیم؟

۱.حرکت آسان و چیدمان مناسب

مبلمان شرکتی معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شود که امکان حرکت آسان و چیدمان مجدد آنها در فضای کار وجود داشته باشد. این قابلیت اجازه می‌دهد تا کارکنان در هر زمان و در محل مناسب بتوانند مبلمان را تنظیم کنند. این ویژگی به کارکنان اجازه می‌دهد تا فضای کار را بر اساس نیازهایشان تنظیم کنند و احساس راحتی و رضایت بیشتری داشته باشند.

۲.ظاهر حرفه‌ای و برجسته

مبلمان شرکتی معمولاً طراحی زیبا و حرفه‌ای دارد. استفاده از مبلمان شرکتی باعث می‌شود فضای کار حرفه‌ای‌تر و متناسب با هویت و ارزش‌های شرکت شود. ظاهر زیبا و برجسته مبلمان شرکتی تأثیر مثبتی بر افکار و احساسات کارکنان و مشتریان دارد و به شرکت کمک می‌کند تا به عنوان یک محل کار با کیفیت برتر در نظر گرفته شود.

۳.راحتی و سلامت کارکنان

مبلمان شرکتی معمولاً با در نظر گرفتن اصول ارگونومی طراحی می‌شود. صندلی‌ها و میزهای شرکتی معمولاً دارای پشتیبانی قوی و خوش‌شکل هستند که به کارکنان اجازه می‌دهد در طول روز به صورت صحیح نشسته و در نتیجه به مشکلاتی مانند درد عضلات و کمر نیز پیشگیری کنند.

۴.افزایش تمرکز و خلاقیت

مبلمان شرکتی مناسب می‌تواند به افزایش تمرکز کارکنان کمک کند. صندلی‌ها و میزهای مناسب با پشتیبانی مناسب به کارکنان امکان می‌دهد به طور راحت به مدت طولانی نشسته و بدون احساس خستگی و خستگی کار کنند. این ویژگی باعث افزایش تمرکز و کارایی آنها می‌شود. مجموعه مبلمان اداری قصرچوب در انتخاب مبلمان های خود تمام دقت لازم را به عمل آورده تا رضایت مشتریان خود را تامین نماید.

۵.تأثیر بر روابط کاری و اجتماعی

استفاده از مبلمان شرکتی مناسب می‌تواند تأثیر مثبتی بر روابط کاری داشته باشد. مبلمان مناسب و جذاب به کارکنان احساس تعلق و ارزش قائل شده و به عنوان یک عامل انگیزشی واقعی عمل می‌کند. این امر می‌تواند موجب تقویت روحیه گروهی و همبستگی در بین کارکنان شود.
به صورت کلی مزایای مبلمان تولید شده توسط شرکت‌ها نسبت به کارگاه‌ها به شرح زیر است:

 

  • محصولات باکیفیت
  • چشم‌انداز بلندمدت
  • نیروی انسانی مجرب
  • در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته
  • داشتن گارانتی معتبر
  • نمایندگی‌های معتبر
  • ارتباط گسترده با مشتری
  • ارائه خدمات جانبی مانند حمل و نقل حرفه‌ای

 

 

این مزایا را می‌توان جزو تفاوت مبل شرکتی و کارگاهی نیز به شمار آورد.

کلام آخر

تهیه و خرید هر وسیله توجه به کاربری و شرایط استفاده از آن را می‌طلبد. برای اینکه بتوان در هر زمینه‌ای به خریدی رضایت‌بخش دست یافت لازم است تا تمامی جوانب استفاده از آن وسیله را مورد بررسی قرار داد و سپس بر اساس آن نسبت به خرید اقدام کرد.
تهیه و خرید مبل شرکتی نیز شامل این موضوع می‌شود و باید با توجه به محیطی که در اختیار دارید و نیز توجه به سایر نکاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت ،نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام نمایید. امیداریم که در انتهای این مقاله تفاوت مبل شرکتی و کارگاهی را به طور کامل متوجه شده باشید و بتوانید خریدی آگانه و درست داشته باشید.

سوالات متداول

تفاوت مبل شرکتی و کارگاهی چیست؟

مبل های کارگاهی با استفاده از نیروی انسانی تهیه می شوند و مبلمان شرکتی با استفاده بهترین و بروزترین ماشین آلات دنیا

گارانتی محصولات چقدر است؟

در مجموعه مبلمان اداری قصر چوب، تمامی کالا ۲۴ماه و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

منبع: قصر چوب

  • ۰۲/۱۱/۲۵
  • مرضیه مبارکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی