فروش اینترنتی انواع مبلمان اداری

ارائه دهنده انواع مبلمان اداری، تجهیزات اداری، میز و صندلی اداری و ...

فروش اینترنتی انواع مبلمان اداری

ارائه دهنده انواع مبلمان اداری، تجهیزات اداری، میز و صندلی اداری و ...

فروش اینترنتی انواع مبل اداری شرکتی، انواع صندلی اداری، کنفرانس، اپن و ... ، ست میز و صندلی، فایل و کتابخانه و هر آنچه در یک محیط اداری نیاز خواهید داشت ب بهترین قیمت و مدل های ترند روز در بازار

  • ۰
  • ۰

در راهنمای خرید بهترین میز مطالعه هر بازه قیمتی تخصصی ما، جزئیاتی در مورد نحوه انتخاب عاقلانه‌ی میز مطالعه، میز تحریر، از میزهای ایستاده و تاشو گرفته، تا میزهای دیواری را خواهید خواند و در پایان مدل‌های توصیه شده را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا انتخاب میز تحریر این‌قدر مهم است؟

میز متحریر و یا همان میز مطالعه از مهم ترین ارکان هر اتاق مطالعه ای به شمار می رود. اصلا اتاق بدون میز تحریر کاملا ناقص و بلا استفاده خواهد بود. چرا که برای هر کاری از جمله نوشتن، طراحی، مطالعه و … میز مطالعه اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.
از آنجایی که در دنیای امروز، حضور در کلاس‌های آنلاین و کار در خانه به یک امر عادی تبدیل شده است و برای کسانی که تصمیم گرفته‌اند خانه خود را به یک دفتر کار خانگی تبدیل کنند، مهم‌ترین چیزی که باید به دنبال آن باشند، میزی است که روی آن کار می‌کنید.
اما در حین خرید، اگر کورکورانه هر میز مطالعه ای را بخرید، این کار کمک چندانی به شما نخواهد کرد. اینجاست که ما به کمک شما می‌آییم و نکات مهم در هنگام خرید میز مطالعه را با هم مرور می‌کنیم.

نکات کلیدی برای انتخاب میز تحریر خانگی

1- اندازه میز تحریر

شاید برای شما هم سوال باشد که اصلا انداره مناسب میز تحریر چه سایزی است؟ اندازه مناسب میز مطالعه بسته به نیاز و کاربردی که کاربر از آن در نظر دارد برای هر فردی متفاوت است. از همین رو قبل از اقدام به خرید باید در رابطه با اندازه اتاقی که قرار است میز در آن قرار بگیرید و نیاز شخصی خود انتخاب نمایید.
میز تحریر و میز مطالعه ها در طرح ها و الگو های مختلف طراحی و ساخته می شود، که هر یک از آن ها در اندازه های گوناگونی هستند. قبل از اقدام به خرید مهم ترین فاکتور در انتخاب و خرید میز مطالعه اندازه اتاق است که طبق همان ابعاد میز مطالعه نیز انتخاب می شود.
انتخاب بر اساس فضا، ظاهر مبلمان و اتاق را در عین حال زیبا می‌کند. هر نوع طراحی میز تحریر ظاهر متفاوتی به فضای شما می‌دهد که نیاز به تحقیق قبل از خرید را الزامی می‌کند. فضا را اندازه‌گیری کنید و سپس الگوی مناسب میز مطالعه را به صورت آنلاین یا حضوری انتخاب کنید.

دسته بندی میز تحریر بر اساس اندازه

میز تحریر برای دانش آموزان و بچه‌ها: میز تحریر دانش آموزی به گونه ای طراحی و ساخته می شود که مطابق با سایز بدنی کودکان باشد و همچنین جای قرار گیری لوازم التحریر و سایر وسایل روی آن را داشته باشد.

میز کار برای حرفه‌ای ها: افرادی که به صورت حرفه ای در یک رشته ای فعالیت دارند و به میز مطالعه تخصصی در همان زمینه نیاز دارند؛ باید به دنبال میز متناسب با نیاز خود باشند. به طور مثال افرادی که در حوزه طراحی و گرافیک فعال هستند باید میزی با فضای بیشتر را خریداری نمایند.

میز تحریر برای خانه یا میز کار برای دفتر: چه به دنبال خرید میز مطالعه برای منزل یا یک میز کار برای دفتر کار خود باشید، اندازه اتاق عامل تعیین کننده برای اندازه میز خواهد بود.

میانگین ارتفاع میز مطالعه معمولاً ارتفاعی حدود ۷۳ تا ۷۶ سانتی‌متر است. توجه داشته باشید که برخی از میزهای تحریر خانگی دارای پایه‌هایی هستند که در صورت نیاز می‌توان آن‌ها را کمی بالا برد.

توصیه های مهم برای انتخاب اندازه مناسب میز تحریر

قبل از انتخاب اندازه میز مطالعه و میز تحریر مناسب باید به چندین سوال مهم پاسخ دهید تا بتوانید در ست ترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

2- آیا میز تحریر وضعیت بدنی سالم شما را تضمین می‌کند؟

در صورتی که میز تحریر به صورت ارگونومی طراحی و تولید شود، می تواند وضعیت بدنی را در بهترین حالت ممکن نگه دارد. اما میز مطالعه هایی که وجود دارد که به درستی طراحی و ساخته نشده اند و در دراز مدت به ستون فقرات و بدن آسیب جدی وارد می کنند.

3- جنس میز تحریر

جس میز تحریر و میز مطالعه عموما چوبی هستند و از چوب های مختلفی برای ساخت آن ها استفاده شده است. چوب mdf، راش و … هر یک از کیفیت و مرغوبیت خاصی برخوردار هستند. از همین رو زمانی که اقدام به خرید میز مطالعه می کنید به جنس آن باید توجه ویژه داشته باشید.

4- آیا میز کار به راحتی قابل جابجایی است؟

اگر میز را در محیطی می خواهید قرار دهید که نیاز است در بازه های زمانی مختلف آن را جا به جا نمایید بهتر است میز مطالعه سبک را انتخاب نمایید. و اگر این جا به جایی به صورت روزانه اتفاق می افتد باید میز تحریر تاشو را انتخاب نمایید.

5- آیا میز تحریر شما فضای ذخیره‌سازی کافی دارد؟

طبق کارایی و فضایی که در اختیار دارید باید دست به انتخاب میز مطالعه و میز تحریر بزنید. چرا که برخی انتطار دارند بر روی میز مطالعه لپ تاپ قرار دهند، برخی می خواهند روی آن نقاشی و طراحی بکنند و یا نقشه کشی های ساختمانی رو روی آن انجام بدهند و هر قعالیت دیگری ، از همین رو باید ابعاد میز تحریر مطابق با نیاز و خواسته شخصی شما صورت بگیرد.

6- انواع میز تحریر خانگی

  • میز تحریر پسرانه
  • میز تحریر دخترانه
  • میز تحریر تاشو
  • میز تحریر دیواری

چگونه میز تحریر ارزان و با کیفیت را خریداری کنیم؟

  • تعیین نیازها و انتخاب مدل مناسب میز تحریر
  • مقایسه قیمت و ویژگی های میز
  • جستجوی تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه
  • انتخاب میز تحریر دست دوم و ارزان
  • مشاوره با دوستان و آشنایان

نگاهی به قیمت میز تحریر تاشو در قصر چوب

میز تحریر تاشو بزرگسال مدل سرو

قیمت: ۹۷۰ هزار تومان

در میز تحریر تاشو بزرگسال مدل سرو و تنظیم شو که بسیار مناسب محیط آپارتمانی است و در مواقع عدم نیاز می توان آن را جمع کرد و کنار گذاشت.جنس خوب پایه ها هم بسیار مقاوم و سبک است ، علاوه بر تمام این موارد این میز را یک میز چندکاره می توان نامید که علاوه بر تحریر برای خیاطی و اتو کشیدن وموارد دیگر هم استفاده کرد. صفحه این میز ضدخش است که باعث می شود هیچ خط و خشی بر روی میز نمی افتد شما می توانید با قیمت ۹۷۰ هزارتومان این محصول را خریداری کنید.

میز تحریر تاشو

*********************************************

انواع میزتحریرکودک کیدکو

قیمت: ۱،۶۰۰،۰۰۰ تا ۱،۷۶۰،۰۰۰ هزار تومان

انوع مختلف میزکودک کیدکو با طرح های مختلف  :‌میزتحریز سگ های نگهبان  ، فانتزی کیتی ، فروزن و … که با قیمت ۱،۶۰۰،۰۰۰تومان این محصول را خریداری کنید .

میز تحریر کودک سگهای نگهبان

*********************************************

بهترین میزمطالعه از ۲ تا ۴ میلیون تومان؟

میز تحریر مدل سینایی MT-130a

قیمت : ۲،۳۵۰،۰۰۰ هزارتومان

جنس بدنه میز کارمندی از ملامینه ضد خش با مغز نئوپان
نوار pvc دو میلی متر استفاده شده در لبه های میز
ریل کشویی ساچمه ای ۳ تیکه به کار رفته در کشوها
دارای۲ کشو  که برای نوشت افزار ، لوازم جانبی و پوشه های اسنادی
مجهز بودن کشوی اول به قفل و کلید
دارای پایه تنظیمی

امکان ساخت به رنگ دلخواه مشتری با هماهنگی

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه محصول مراجعه کنید

میز تحریر مدل سینایی

**********************************************

میز مطالعه مانع دار تک نفره

قیمت: ۲،۷۹۰،۰۰۰ تومان

در طراحی میز مطالعه مانع دار خوشبختانه دست طراحان، به اندازه کافی باز است. از این رو محصول را متناسب با نیازهای کسانی که کار در منزل دارند و یا محصل هستند، می سازند. میز مطالعه باید به گونه ای طراحی شود که در عین زیبایی تمام اقدامات لازم برای برقراری امکانات در آن فراهم باشد. این الگوها منجر به فراهم شدن نیازهای فردی می گردد. این میز برای کسانی که به دنبال اشغال فضای کمی در محیط آموزشی هستند و می خواهند نمای زیبایی را در محیط به وجود آورند و همچنین ایجاد فضای امنی برای مطالعه گزینه مناسبی است.

میز مطالعه مانع دار در دانشگاه ها، مداراس، کتابخانه ها و سایر محیط های اداری برای مطالعه کاربرد بسیار دارد.

میز مطالعه مانع دار تک نفره

**********************************************

میز کارمندی چوبی 1 متری آدیداس مدل MT-100b

قیمت : ۲،۳۱۰،۰۰۰ تومان

جنس بدنه میز کارمندی از ملامینه ضد خش با مغز نئوپان
نوار pvc دو میلی متر استفاده شده در لبه های میز
ریل کشویی ساچمه ای ۳ تیکه به کار رفته در کشوها
دارای ۳ کشو  که برای نوشت افزار ، لوازم جانبی و پوشه های اسنادی شما عزیزان طراحی شده است.
مجهز بودن کشوی اول به قفل و کلید

adidas mt 100b

معرفی ۳ مدل میز تحریر متداول رایج

1- میز تحریر‌های ایستاده

میز تحریر ایستاده رایج ترین نوع میز مطالعه است و در اکثر اتاق های مطالعه به چشم می خورد، البته با کم شدن فضای منازل و کوچک شدن خانه ها استفاده از میز تحریر تاشو بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

2- میز تحریر های H (هاچ)

آیا به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیازمند هستید، ولی فضای کمی در اختیار دارید؟ این نوع میز تحریر‌ها امکان دارد برای شما بهترین گزینه باشند. میز‌های ‌هاچ یا کتابخانه‌­دار، در قسمت بالایی خود فضایی را برای وسایل شما ایجاد خواهند کرد و بر روی زمین هم فضای بسیار زیادی را اشغال نمی‌کنند.
همچنین شما با داشتن این نوع میز‌ها مجبور نیستید بلند شوید تا به قفسه کتاب‌هایتان برسید. هر چیزی که بخواهید در اطراف شما است!

3- میز‌های مخصوص نوشتن

از هر نوع میزی می‌توان جهت نوشتن استفاده کرد، ولی میز تحریر نوشتاری، دارای یک سطح کار بزرگ و مخصوص می‌باشد که بر روی آن فضای زیادی برای کامپیوتر یا لپ تاپ و همچنین نوت بوک، کاغذ و دیگر ابزار‌های نوشتاری تعبیه شده است.
بعضی از میز‌های تحریر، کشو و طبقات اضافه تری ندارند، در حالی که امکان دارد در زیر بعضی از میز‌ها، یک کشو و یا حتی چندین کشوی کوچک در کنار آن قرار داشته باشد. این نوع میز‌های تحریر، از طراحی بسیار ساده‌ای برخوردار هستند.
این نوع از میز‌ها، دارای میز‌های تحریر تاشو هم هستند که برای استفاده در فضا‌های کوچک طراحی و تولید شده‌اند.

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید میز مطالعه کدام است؟

انتخاب بهترین میز و خرید میز مطالعه در هر بازه قیمتی به خاطر تنوع بالا و نوسان قیمت چوب و سایر مواد اولیه موردنیاز ، انتخاب یه میز مناسب و با کیفیت با توجه به بودجه مورد نظر ، کمی دشوار شده است .فروشگاه اینترنتی قصر چوب بهترین میز مطالعه در هر بازه قیمتی را برای شما به ارمغان آورده است.
امکان خرید میز مطالعه با شرایط ویژه برای شما مشتریان عزیز فراهم شده در صورت تمایل به خرید قسطی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا میز تحریر گزینه ایده آلی برای مطالعه است؟

میز مطالعه سازماندهی مناسب ابزار مطالعه مانند کتاب، لوازم‌التحریر، لپ‌تاپ و … را تسهیل می‌کند، از این رو اتاق مطالعه با میز مطالعه اهمیت بیشتری دارد، در واقع میز تحریر به طور کامل به مطالعه یا کار شما اختصاص داده شده است.

ارتفاع استاندارد میز مطالعه چقدر است؟

در حالت ایدئال، برای یک وضعیت نشستن راحت، ارتفاع میز مطالعه باید حدود ۶۶ تا ۷۶ سانتی‌متر باشد.

بهترین رنگ برای میز تحریر چیست؟

سبز، سبز روشن، آبی پاستلی، کرم و سفید همگی رنگ‌های خوبی برای اتاق و میز مطالعه هستند. طبق تحقیقات انجام شده، میز تحریرهای این رنگی اثر آرام بخشی بر ذهن دارند که به تمرکز کمک می‌کند. میز مطالعه با رنگ تیره انرژی خوشایندی از خود ساطع نمی‌کند.

منبع: قصر چوب

  • ۰۲/۱۱/۱۸
  • مرضیه مبارکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی